Pentru a începe să completați evaluarea, apăsați pe butonul de mai jos „Start Evaluare”. Selectați răspunsul/răspunsurile corecte, apoi apăsați butonul „Următoarea” pentru a trece la următoarea întrebare.
Puteți parcurge această evaluare de câte ori doriți. Punctajul minim de trecere este 80%. Un punctaj sub 80% nu vă va permite să treceți la următoarele lecții din curs.
La finalul evaluării puteți apăsa pe butonul Vedeți Întrebări pentru a vedea întrebările cu răspuns corect / greșit.
0 of 10 Întrebări completed
Questions:
You have already completed the evaluare before. Hence you can not start it again.
Evaluare is loading…
You must sign in or sign up to start the evaluare.
You must first complete the following:
Your time:
Time has elapsed
You have reached 0 of 0 point(s), (0)
Earned Point(s): 0 of 0, (0)
0 Essay(s) Pending (Possible Point(s): 0)
1. Care dintre afirmațiile de mai jos sunt caracteristice Profesorului ca facilitator al învățării (selectați toate variantele corecte):
10. Potrivit teoriei tranzacționale a învățării a lui Dr. Michael G. Moore, cu cât elevul este mai ………………… în învățare, cu atât va avea nevoie de mai puțină ……………… și interacțiune. Care sunt cele două cuvinte care lipsesc ca fraza de mai sus să fie conformă cu teoria lui Moore.
2. La ce niveluri este important să se facă analiza nevoilor de învățare (selectați toate variantele corecte):
3. Care din domeniile activității profesionale ale educatorilor se regăsesc în DigCompEdu (selectați toate variantele corecte):
4. Cum putem defini învățarea hibridă sau mixtă?
5. Care din tipurile de învățare de mai jos se aseamănă cel mai mult cu instrucțiunile tradiționale din clasă:
6. Alegeți aspectele de mai jos care reprezintă puncte tari ale învățării sincron:
(selectați toate variantele care se potrivesc)
7. Care sunt tipurile de interacțiuni de avut în vedere atunci când proiectăm experiențe de învățare online și mixte (selectați toate variantele corecte):
8. Alegeți aspectele de mai jos care reprezintă puncte tari ale învățării asincron (selectați toate variantele corecte):
9. Care dintre acțiunile profesorului prezentate mai jos facilitează o interacțiune adecvată a elevilor cu conținutul, sincron (selectați toate variantele corecte)?