6.3 De la abstract la distractiv Copy

Scratch este un limbaj de programare vizuală ideal pentru a transforma probleme și explicarea anumitor noțiuni grele de la orice materii în jocuri distractive. Haideți să descoperim astfel de câteva example:

Problemă de mate #1

În acest tutorial implementăm o problemă de matematică, verificăm numerele unei mulțimi și decidem dacă sunt numere naturale sau întregi.

12 min 41 sec

De multe ori nu ne vor ieși din prima jocurile din Scratch pe care vrem să le creăm pentru elevii noștri, dar asta este în regulă! Le depanăm și descoprim într-un final ce nu merge și de ce!

Exercițiu de depanat #1

Depanăm un exercițiu de matematică — învățăm cum să abordăm procesul de depanare și cum să dăm feedback elevilor atunci când implementarea lor nu funcționează.

12 min 44 sec

Este rândul dumneavoastră acum!

Mergeți pe platforma Scratch și testați și recreați blocurile și animațiile de mai sus. Vă încurajăm să folosiți alte personaje și să testați alte variabile.

Felicitări! Nota 10+ din partea noastră pentru că ați ajuns până aici.

Continuați să exersați singuri și să încercați cât mai multe blocuri și scenarii diferite în Scratch pornind de la tutorialele acestui curs.​