Formular pentru raportarea activității finale Python la clasă Activitatea Python la clasă realizat cu ocazia acestui curs a fost prima activitate Python realizată cu elevii dumneavoastră?* Da Nu În ce format a fost realizată activitatea Python la clasă? online offline hibrid La ce clasă ați derulat activitatea Python?* preșcolar pregătitoare I II III IV V VI VII VIII IX X XI XII XIII postliceală Ce profil are clasa?* Profil real Profil uman Profil vocațional Profil tehnic sau tehnologic Profil tehnic – învățământ dual Profil agricol Când ați susținut această activitate?* MM slash DD slash YYYY Câți elevi au participat la activitate?*Introduceți DOAR numărul, FĂRĂ alte caractere.Câți dintre elevii participanți sunt din mediul rural?*Introduceți DOAR numărul, FĂRĂ alte caractere.Câți dintre elevii participanți sunt fete?*Introduceți DOAR numărul, FĂRĂ alte caractere.Câți dintre elevii participanți sunt minorități (etnice/religioase/etc.)?*Introduceți DOAR numărul, FĂRĂ alte caractere.Descrieți într-un paragraf activitatea și etapele ei (care a fost subiectul activității, ce ați făcut dumneavoastră, ce au făcut elevii)*Descrieți într-un paragraf care au fost scopul și obiectivele dumneavoastră în această activitate? Cum știți că le-ați atins?*Selectați tipurile de instrumente utilizate în activitate (alegeți toate câte se potrivesc)*Python offline (instalat local)Videoproiectorul sau tabla smart ca video proiectorLaptop/computer de către elevi în procesul de învățare-evaluareTelefonul mobil / tabletă de către elevi în procesul de învățare-evaluareSoftware educațional specializat pentru disciplina mea, pe tabla smart sau videoproiectorPrograme și platforme de programare și gândire computațională (Scratch, Hour of Code, …)Platforme online educaționale complexe ca Google for Education, Microsoft Teams, Edmodo, AdServio etc.Servicii internet gratuite cu utilizare educațională (YouTube, Explore.org, Google Maps/Earth, etc.)Aplicații foto-video (Canva, StopMotion, ChatterPix, Loom etc.)Aplicații de evaluare (Kahoot, Quizzes etc.)Aplicații de comunicare video cu elevii (Skype, Zoom, Meet etc.)Aplicații de comunicare instant messenger cu elevii și părinții (Facebook, Whatsapp etc.)Aplicații interactive (EdPuzzle, Nearpod etc.)Menționați pe scurt cum ați folosit instrumentele si resursele IT pentru activitatea Python*De ce ați ales aceste instrumente?*Ce provocări de tehnologie ați avut în această activitate și cum le-ați depășit?*Ce credeți că a funcționat în implementarea activității pentru atingerea obiectivelor stabilite?*Cum auto-evaluați contribuția personală la implementarea activități?*Ce anume credeți că au învățat elevii din această activitate?*Ce feedback ați solicitat și primit de la elevi privind această activitate? Dați câteva exemple.*Cum credeți că v-a dezvoltat ca profesor această activitate?*Cum ați putea îmbunătăți activitatea data viitoare?*Descrieți pe scurt ce materiale și resurse ați creat pentru această activitate*Fotografii care ilustrează activitatea de la clasăUrcați aici minim 3 fotografii/print screen-uri din activitatea dumneavoastră online cu elevii (nu uitați că puteți anonimiza fețele elevilor). Aceste fotografii / print screen-uri făcute în timpul lecției (din 3 momente diferite ale lecției online sau offline) trebuie să ne demonstreze clar efectuarea lecției cu elevii dumneavoastră, modalitatea de interacțiune dintre dumneavoastră și elevi și proiectele Python desfășurate.Fotografie/print screen din activitate*Max. file size: 3 MB.Fotografie/print screen din activitate*Max. file size: 3 MB.Fotografie/print screen din activitate*Max. file size: 3 MB.Fotografie/print screen din activitateMax. file size: 3 MB.Fotografie/print screen din activitateMax. file size: 3 MB.Urcați mai jos link-urile a minim 2 proiecte (folosing codepile.net) Python create de elevii dumneavoastră:Folositi functia // Link to share pile: // dupa ce copiati codul programului Python, dati un nume proiectului si selectati limba Pythonlink proiect 1 Python* link proiect 2 Python* (opțional) Adrese url sau link-uri pentru materialele didactice video create pentru această activitate:1. Adresa URL sau link 2. Adresa URL sau link 3. Adresa URL sau link Mulțumim! Δ