0 of 10 Întrebări completed
Questions:
You have already completed the evaluare before. Hence you can not start it again.
Evaluare is loading…
You must sign in or sign up to start the evaluare.
You must first complete the following:
Your time:
Time has elapsed
You have reached 0 of 0 point(s), (0)
Earned Point(s): 0 of 0, (0)
0 Essay(s) Pending (Possible Point(s): 0)
1. Care dintre afirmațiile de mai jos sunt caracteristice Profesorului ca facilitator al învățării (selectați toate variantele corecte):
2. Care sunt pașii proiectării unei activități de învățare semnificative:
3. La ce niveluri este important să se facă analiza nevoilor de învățare:
4. Tehnologia la clasă poate să fie folosite pentru demersuri precum:
5. Care din domeniile activității profesionale ale educatorilor se regăsesc în DigCompEdu:
6. Care din tipurile de învățare de mai jos se aseamănă cel mai mult cu instrucțiunile tradiționale din clasă:
7. Care sunt tipurile de interacțiuni de avut în vedere atunci când proiectăm experiențe de învățare online și mixte:
8. Alegeți aspectele de mai jos care reprezintă puncte tari ale învățării asincron:
9. Completează spațiul liber cu răspunsul potrivit:
Învățare la distanță în situații de urgență este o trecere a predării-învățării la un mod alternativ din cauza circumstanțelor de criză.
10. Completează spațiile libere cu răspunsurile potrivite:
Potrivit teoriei tranzacționale a învățării a lui Dr. Michael G. Moore, cu cât elevul este mai în învățare, cu atât va avea nevoie de mai puțină și interacțiune.